Welkom op mijn reisblog!

4 augustus 2017

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    4 augustus 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Ria Roelofs:
    13 augustus 2017
    Lieve allemaal, hoe verloop de reis goed. Was Salsburg mooi om te zien, mooie stad hè hebben jullie goed kunnen slapen?En nu weer verder trekken en van de mooie omgeving genieten.Gaat het allemaal goed met Noa en Hugo in de Auto kunnen ze zich vermaken.Ik zie dat jullie nog heel wat kilometers voor de boeg hebben goede reis verder liefs mam.Ga zoo naar de verjaardag van Dominic, ook gezellig dag lief era,XXxxx
  3. Ria Roelofs:
    23 augustus 2017
    Hallo lieve allemaal,het is leuk om jullie verslag te lezen, mooi om zoveel verscheinenheid van de natuur te zien en te beleven.Vonden Noa en Hugo het niet eng in de gondel, en zo te lezen vermaken ze zich wel en leuk dat ze zo gauw met kinderen kunnen spelen.Ben inmiddels weer thuis en heb heerlijk genoten de dagen in winkel alleen het nazomer weekend vond ik wat tegen vallen het was ook op vallend stil.Zaterdagavond heb Yvonne mij getrakteerd op een etentje en zijn naar 'schagen gereden was erg gezellig.Zondag moest Yvonne weer terug naar Amst omdat haar moeder jarig was(88jaar)Om het verhaal kort te houden hebben we veel kunnen fietsen,en woensdagmiddag hebben we heerlijk bij de golf baan gegeten was prachtig mooi weer en hebben daar zowat de hele middag gezeten .Nu gaat de Fam. Caster met vacantie, nu lievers geniet verder van jullie vacantie liefs ria en oma ria XXxxxx