Dagje zwemmen

21 augustus 2017 - Portoroz, Slovenië

Klaas ging vanochtend vroeg op pad naar de zoutpannen om vogels te spoten. Noa, hugo en ik gingen, na rustig opgestart, zwemmen. Aan de boulevard lag een zwembad van een hotel maar daar kun je tegen betaling lekker zwemmen. Hier hebben we ons de hele dag vermaakt. We hebben prachtig weer. De kinderen de hele dag in het water en mams lekker op het zonnebed. Einde van de dag zoals belooft de keuze uit twee atrakties. Hugo ging eerst in de autobaan, maar dat vond hij toch te eng dus huilen. Gelukkig zat er verder niemand in dus kon het gewoon stop gezet worden. Noa ging in de bootjes, zij koos de zwaan uit. En wat blij waren ze. Daarna samen in de tein, dat ging met hugo dit keer goed omdat zijn grote zus erbij was.

Ik loop nog achter met mijn verhalen. We zitten nu in het minder toeristische deel van slovenie wat ons beter bevalt. Hier is het ook prachtig! Helaas zitten we vanaf morgen op locatie waar we geen wifi hebben. We zitten daar 4 dagen en gaan dan naar wenen toe.