Naam:
Foto’s:
265
Video’s:

Over mij

Voordat we kinderen kregen hebben Klaas en ik al een hoop mooie reizen mogen maken, samen, maar ook toen we elkaar nog niet kenden. Nu Hugo (5) en Noa (9) weer wat ouder zijn geworden willen we toch weer gaan reizen. Samen met Noa hebben we al rondgereisd door Tunesië en Honduras en dat ging prima. Voorheen hield ik een reisblog bij op Travelpod maar die zijn er dit jaar mee gestopt dus gaan we het via dit reisblog proberen. Het leuke van een reisblog is voornamelijk dat we het later terug kunnen lezen en erg handig voor je fotoboek. Daarnaast is het leuk dat familie en vrienden mee kunnen lezen als ze dit leuk vinden.

Over mijn reis

Dit jaar trekken we drie weken door de Baltische Staten. Dit doen we met de auto. Omdat Litouwen te ver is om in een keer te rijden zullen we tot warschau (evengoed nog 1250km) rijden. Daar verblijven we 1 dag alvorens we naar trakai in litouwen reizen. Daarna doen we Letland aan en daarna Estalnd. We eindigen weer in litouwen met dit keer een bezoek aan de hoofdstad. Daarna rijden we in twee dagen terug naar nederland.

Bezochte landen

Ik heb 36 landen (15%) bezocht:

Cambodja, Canada, Duitsland, Egypte, Estland, Georgië, Honduras, Hongarije, Ierland, IJsland, Indonesië, Jordanië, Kenia, Laos, Letland, Libanon, Litouwen, Maleisië, Marokko, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oeganda, Oman, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Slowakije, Sri Lanka, Syrië, Thailand, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam.