20190729_123246

29 juli 2019 - Kosice, Slowakije

20190729_123246

Deze foto werd gemaakt op 29 juli 2019 in Kosice, Slowakije met een Samsung SM-G903F.

1. Betty:
    29 juli 2019
    Hoog tijd om te reageren op jullie vakantiereis. Met veel plezier lees ik je verslagen Lisette, prachtig om zo weer met jullie mee te kunnen reizen!
    De foto’s (waarop jij ook leuk te zien bent Lisette) geven een goed beeld van wat jullie en de kinderen, allemaal zien.
    Vooral de foto’s en verhalen over de Tatra riepen bij mij herinneringen op. Héél lang geleden, nog in de tijd van het “ijzeren gordijn”, ben ik daar ooit met een vriendin geweest. Wij logeerden in het plaatsje Benecko. Wij zijn o.a. geweest naar Krkonose Spindlerüv Mlyn National Park. We waren tot op een meter van de Poolse grens maar mochten daar absoluut niet over! Ook op de Snē Zka (1602m) waren we. Jullie wandelingen in het Tatra gebied bracht dus, zoals gezegd, veel herinneringen bij me boven.
    Op de foto’s van planten zag ik o.a. een Bremraap ( welke soort weet ik niet), en een Turkse(?)Lelie.
    Ik vraag het nog wel eens aan Klaas.
    Vanuit Schagen met een gelukkig weer aangename temperatuur, wens ik jullie een fijne voortzetting van de vakantie. Hartelijke groet, Betty