Warm warm 28 juli

28 juli 2019 - Kosice, Slowakije

Na een zelfgemaakt ontbijtje trokken we de stad in. Maar we hadden al snel door dat het te warm is om daar rond te lopen. Bij het info centrum ontdekten we dat er kon worden gezwommen in het stads zwembad in het park, jawel vlak bij ons om de hoek! Achteraf wist ik dat wel weer want met zoeken van slaapplek heb ik gekeken naar zwemmogelijkheden in de buurt. Dus naar huis zwemspullen gepakt en we lagen al zeer snel in het zwembad waar we de hele dag bleven. Het was uiteindelijk 32 graden geworden dus dit was de plek om te zijn. Einde van de dag sloeg het weer om. Ik zag dat er flink wat regen en onweer op komst was. Maar dat wist iedereen want op een gegeven moment ging iedereen zo'n beetje weg. Door het park lopend was er nog een klassiek concert gaande in het daarvoor bestemde muziek paviljoen. Dat was ontzettend leuk!! Toen begon het heel hard te waaien en zag je iedereen wegrennen. Ja de regen en onweer kwam nu toch echt los. Gelukkig waren wij zo weer thuis!