Voorbereiding

14 juli 2019 - Winkel, Nederland

Zondag 14 juli

Druk bezig met de voorbereidingen voor onze rondreis door Slowakije. Auto schoon, stoeltjes goed vast, dvd voor de kinderen doet het. Kleding schoon en klaar gelegd. Woensdag vertrekken we rond 4.00 in de ochtend richting Wroclaw in polen. Het voormalig Breslau. Hier hebben we twee nachten airbnb geboekt. Vorig jaar is Wroclaw uitgeroepen tot best European destination 2018 dus leuk om even te kijken. We zouden eerst naar Krakau gaan maar drie weken geleden werdt ons appartement geannuleerd. Er was nog genoeg plek te boeken maar toch besloten we om Wroclaw te bezoeken. Had ook te maken met de afstand waar ik een beetje moeite mee had. Wroclaw is 1022 km en krakau 1276 toch een verschil waar je onderweg misschien tegen aan hikt.

Ik schrijf dit stukje ook om te checken of de volgers dit berichtje ook ontvangen (frits)

1. Betty:
    14 juli 2019
    Hoi Lisette, Klaas en kinders,
    Leuk weer met jullie mee te mogen reizen Lisette.
    Een geweldige vakantie gewenst voor jullie viertjes en heel goede en veilige reis.
    Ik kijk uit naar de eerste verhalen.
    Hartelijke groet,
    Betty
  2. Frits Bart:
    Hallo, Klaas, Lisette, Noa en Hugo,

Wij wensen jullie morgen een heel goede en prettige reis. Wij hopen dat het een erg mooie vakantie wordt. Vandaag heb ik de blauwe bank geschilderd en morgen ga ik maaien en naar de kippen kijken.

Hartelijk groeten van oma Jannie en opa Frits
  3. Ria roelofs:
    16 juli 2019
    Hier nog even oma ria nog maals een goede mooie reis en een hele fijne vakantie😘😘😘😘
  4. Ria roelofs:
    16 juli 2019
    Klaas,Lisette,Noa,en Hugo Oma ria wensen jullie fijne en mooie vakantie toe.Tot snel voor jullie eerste reisverhaal.Liefs😘😘😘😘
  5. N de Groot:
    17 juli 2019
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier daar!!🍻