Parnu

11 augustus 2018 - Pärnu, Estland

Helaas lag het bed te hard voor mij dus weer niet al te best geslapen. Klaas had vandaag weer een vogel dag ingepland. Dus ik met de kids naar het strand. Het was niet echt lekker op het strand. 21 graden en veel wind. Dus besloot ik om naar het waterparadijs te gaan. Dit was binnen en een klein beetje buiten. Nou een betere activiteit kon ik niet bedenken. Dit was geweldig voor Noa&hugo. Ze zijn er nog vol van dus dat is erg leuk! Om 18.00 hadden we in het hotel afgesproken. Inmiddels hadden wij onderweg al gezien dat er een groot foodfestival gaande was met allerlei kraampjes, live muziek. Dus wij gingen nog op pad, ook omdat we nog moesten eten. Bij diverse kraampjes wat hapjes gekocht. Veel haring op soort van roggebrood wordt er gegeten. Heerlijke drankjes. Gewoon super gezellig. Nog twee leuke jurken gekocht. Onze dag was weer top. Morgen gaan we richting Litouwen. Kreeg al een berichtje van de accommodatie dat we alleen in het hotel zijn.......😉 wat zal dat brengen.