Aankomst

26 juli 2018 - Warszawa, Polen

We vetrokken om 4.00 richting Warschau. We reden 6.00 duitsland in. Daar deden we een korte pauze waarna we verder reden richting Hannover, daar waren ze met de weg bezig dus konden daar niet lekker doorrijden. Daarna konden we flink doorrijden en om 12.00 waren we bij de Poolse grens. Hier namen we de tolwegen. Het is vrij rustig op deze wegen dus we konden ook hier behoorlijk doorrijden. Rond 17.30 waren we in Warschau. Daar begon een flinke zoektocht naar het appartement, vanwege, de afzetting van de toegangsweg naar ons adres. Een paar keer gereden maar de navigatie stuurde ons steeds naar de afgesloten weg. Eerst lopend onze sluitel opgehaald van het appartement bij de betaalde parkeerplaats. Daar hebben we op een bord beken hoe we via een alternatieve weg bij ons appartement konden komen. Dat lukte uiteindelijk. Ook omdat er toch ook allemaal auto's stonden geparkeerd  moets je er dus wel kunnen komen. Later zagen we dat je nu wel via de andere kant de weg in mocht. Maar dat wist de navigatie niet. Moe maar zeer tevreden over het appartement zijn we er. Noa en Hugo deden het weer prima in de auto. Ze hebben ook best wel geslapen in de auto.