4 augustus Bratislava

7 augustus 2019 - Bratislava, Slowakije

En alweer is het tijd om naar onze laatste lokatie in Slowakije te gaan. Bratislava, twee dagen en drie nachten. We hadden natuurlijk een toeristische route naar Bratislava toe. Prachtige landschappen trokken aan ons voorbij. We hebben heerlijk bij een meertje gestaan. Kids met water spelen en proberen een kikker te vangen. Papa met de vogels in de weer. En mama lag uitgeteld op een lakentje half in de zon weg te dutten. We reden via komarno wat op de grens met Hongarije ligt. We deden dus al lopend over de rivier een uitstapje naar Hongarije. Einde van de dag arriveren we bij ons appartement in een soort villawijk op een heuvel. Groot appartement met groot terras tot onze beschikking. We moesten wel nog wat gaan eten dus na ons te hebben geïnstalleerd gingen we op pad met de auto. We zitten net te ver om te lopen. We reden een soort flatgebouwen ghetto in. Veel flats in allerlei kleuren en auto's, auto's, auto's...... we moesten zoeken naar een plek. Heel bijzonder om zo'n wijk te zien waar iedereen moet vechten voor een parkeerplek. Uiteindelijk gevonden en een stukje lopen naar de vietnamse cuisine die we tegen kwamen. Hier hebben we heerlijk gegeten.