We zijn er!!!

17 juli 2019 - Wroclaw, Polen

Rond 4.15 vetrokken we uit Winkel naar Breslau (Wroclaw) polen, 1027km te gaan. In Nederland ging het even verkeerd, Almere haven? Dat leek ons niet echt de juiste richting. Vrij snel waren we weer op juiste route. De route verliep voorspoedig, in Duitsland konden we lekker doorrijden. Rond 11.30 waren we voorbij Magdeburg. We reden vloeiend polen binnen, helaas was het eerste stuk snelweg erg slecht, 76km hobbelde we over de weg niet harder dan 70 a 80km zo duurt het laatste stuk lang. Maar het kon nog gekker. We moesten nog maar 44 km en het was zo rond 16.45, dat we in de file belanden. De oorzaak van de file was een ongeluk. We hebben 1 1/2 uur stil gestaan. Dan maar net als iedereen uit de auto gaan en wat heen en weer lopen. Tussendoor vlogen er nog drie brandweerwagens met gierende sirenes langs en ambulance. Uiteindelijk pas 19.30 in Breslau. Gelukkig was het appartement snel te vinden, inchecken via een sleutel kastje. Prive plek in de parkeergarage en een super mooi, net nieuw appartement. We lopen zo de oude binnenstad in waar we net wat hebben gegeten. Nu heeerlijk slapen.